Hente på lager

Vi har et stort lager i NorSea bygget på Tananger. Lageret brukes også som et showroom og du kan kontakte oss om det er ønskelig å se varene du er interessert i. Da flere av varene er håndlagde gir vi muligheten til å velge den du liker best!

Om du kjøper på nett er det selvfølgelig ingen frakt kostnad om du henter den på vårt lager. Bare husk å ta kontakt på forhånd slik at vi kan åpne.

Leveringsbetingelser

Alle ordrer sendes med Bring / Posten. Du kan til enhver tid spore din egen pakke på bring.no.

Forsendelsen ankommer ditt nærmeste postutleveringssted om ikke annet er oppgitt. En sms sendes ut når pakken kan hentes. Pakken må hentes innen 14 dager for å forhindre at den går i retur. Dersom pakken ikke hentes kan kjøper bli belastet med returgebyr opptil 200,-kr

Det er kjøpers ansvar å sørge for at adresse og telefon nummer ved bestilling er korrekt. Dersom Dalman Design må sende pakke igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke avhentet pakke må du som kunde betale ny fraktkostnad.

Fast frakt 99* og fri frakt (1000) gjelder kun i Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen. Vi vet at du ønsker varene dine så raskt som mulig. Derfor gjør vi alt vi kan for å sende varene så fort vi kan. Vårt mål er 2 til 5 virkedager så fremt varen er på lager.

Frakt på møbler, og andre store varer som ikke kommer inn under fast eller fri frakt vil bli angitt på produkt siden for frakt i Norge.

Varer som er forhåndsbestilt vil bli sendt ut så snart varen er på lager. Dersom du velger å legge til flere varer på samme ordre som den forhåndsbestilte varen så vil alle varene sendes samlet når den forhåndsbestilte varen er på lager. Dersom du ønsker tilgjengelige varer sendt før må du gjøre en separat bestilling.

Det er selvfølgelig fraktfritt å hente varene dine direkte på vårt lager Risavik Havnering 14, 4056 Tananger. Bare gi oss beskjed på tlf 90845053 eller e-post kundeservice@dalmandesign.no. Vi skal ta godt imot deg.

*Noen varer er så store/tynge at frakt kommer utenom. Det står spesifikt under «oversikt» på produktsiden for de varene dette gjelder.

Retur og reklamasjon

Kjøpevilkår for Dalman Design AS

Her finner du informasjon om hvilke regler som gjelder når du handler hos oss. Vi anbefaler deg å lese betingelsene før du bestiller

Utover nedenforstående salgsbetingelser har du som kjøper hos Dalman Design.no alltid:

  • Trygg og sikker betaling gjennom Nets
  • Fast frakt på 99,- for varer opp til 1000
  • Fri frakt over 1000,-kr. Med unntak av f.eks. møbler og andre spesielt store og eller tunge varer. Dette vil da være klart merket på nettsiden
  • Rask levering. Alle varer sendes innen 2 – 5 virkedager etter utført kjøp
  • 14 dagers full retur rett
  • Garanti for sikker betaling

Ved bestilling godtar du automatisk våre betingelser

Det er 18 års aldersgrense for bestilling av våre produkter

Pris og Betaling

Alle prisene er oppgitt i NOK og inkluderer 25% moms dersom ikke annet er oppgitt. Vi forbeholder oss retten til å endre våre priser i nettbutikken, og reserverer oss mot eventuelle tekniske feil. Vi tar forbehold om utsolgte varer

Ved betaling med kredittkort vil ikke transaksjonen bli belastet før varen er sendt fra oss. Vi registrerer ikke personlige opplysninger om din transaksjon, og all informasjon foregår mellom deg og din bank.

Bytte

Dersom du ønsker å bytte en vare i en annen størrelse eller farge må du kontakte oss innen kort tid. Vi sender nye varer portofritt men returkostnadene dekkes av deg. Det er viktig at bytte avklares med oss på e-post kundeservice@dalmandesign.no slik at vi kan bekrefte at ønsket produkt, farge, eller størrelse er tilgjengelig på lager. Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt og sendes tilbake i orginal emballasje. Vi må ha melding om skaden senest tre dager etter at du har mottatt den

Reklamasjon

Dersom varen er skadet skal dette snarest meldes til oss helst innen ankomstdagen via e-post. Gjerne sende bilde sammen med beskrivelse av skaden. Ser du at varen er tydelig skadet under transport må du også melde dette til postkontoret du kvitterer pakken ut fra. De vil sende oss en skademelding og erstatte varen, slik at vi kan sende ny vare til deg.

Når reklamasjonen er godkjent refunderer vi kostnadene tilbake til din konto eller sender deg ny vare.

Angrerett

Hvis du angrer på kjøpet kan du returnere varene ubrukt og uskadet i original emballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelse. Fyll ut angrerett skjema som vi sender deg på e-post og legg denne ved i returpakken. Du har selv ansvar for at varen er forsvarlig innpakket slik at en når fram til oss i uskadet/komplett stand. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt sender vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnadene ved retur av varer påfaller deg (jmf angrerettsloven§15 første ledd).

Ved avbestilling av bestillingsvarer tilkommer et gebyr avhengig av hvor langt i prosessen produktet ditt ha kommet. Er det ferdig produsert på avbestillingstidspunktet må varen betales i sin helhet.

Ingen bytterett

Det er ingen bytterett på salgsvarer

Personvern og sikkerhet

Ved å registrere deg og /eller bestille produkter samtykker du i at Dalman Design og dets tilknyttede selskaper lagrer og bruker opplysningene om dine kjøp samt de kontaktopplysningene du gir. Vær oppmerksom på at dette ikke gjelder opplysninger ved betaling med kort. Disse opplysningene er bare mellom deg og din bank. Andre opplysninger blir lagret og brukt for at vi skal kunne best mulig tilfredsstille dine behov som kunde og gi deg bedre service. Opplysninger blir også lagret og brukt til informasjon og markedsføringsformål. Dette innebærer at Dalman Design og dets tilknyttede selskaper så sant du ikke skriftlig har motsatt deg det, kan benytte dine personopplysninger for å kontakte deg per e-post med nyhetsbrev, direkte markedsføring eler markedsundersøkelser. Du har selvsagt mulighet til å informere oss skriftlig om at du ikke ønsker at dine personopplysninger skal benyttes til markedsføringsformål.